Philips

TV UNDER 39"

Kontaktuppgifter till Philips support

http://www.support.philips.com/support/sms_page.jsp?userLanguage=sv&userCountry=se


Garantiservice direkt mot servicepartner

Upprätta ditt serviceärende direkt genom serviceformuläret nedan.

Infocare felanmälningsportal

  • För snabbast möjliga servicetid ber vi dig att registrera din service direkt hos vår samarbetspartner InfoCare.
  • Inom 1-3 vardagar får du en förbetald frakthandling så att du kan returnera produkten fraktfritt till InfoCare.
  • Produkten skickas direkt till verkstad utan mellanhänder.
  • Viktigt! Kom ihåg att bifoga kvittokopia och emballera produkten väl så att den klarar postens transport. Transportskador som uppstår pga bristfällig emballering täcks inte av garanti.


TV ÖVER 39"

Kontaktuppgifter till Philips support

http://www.support.philips.com/support/sms_page.jsp?userLanguage=sv&userCountry=se

Serviceärende TV-apparater över 39"

Philips erbjuder hemservice för TV-apparater över 39". För hemservice kontakta Philips på telefon: 08-5792 9096

 

SKÄRMAR

Garantiärende direkt mot tillverkaren

För service av Skärmar, kontakta Philips på telefon: 08-63 200 16

Professionella skärmar har bokstaven P i sitt namn, till exempel 272P4QPJKEB/00

 

ÖVRIGT

Instruktioner för att felanmäla en produkt:

  1. Logga in på ditt konto och klicka på ”Konto” i rullmenyn uppe i högra hörnet.
  2. Klicka på ”Orderöversikt och retur” under Mina ordrar.
  3. Leta upp ordern med den aktuella artikeln genom att söka i mina ordrar. Klicka på ordernumret.
  4. Klicka på ”Returnera en vara” uppe till höger.
  5. Välj vilken produkt du vill returnera och antal.
  6. Klicka på ”Returnera valda produkter”
  7. Välj den returorsak som bäst passar in på ditt ärende och ange felbeskrivning. Ju utförligare du är i din beskrivning ju lättare är det att göra en korrekt bedömning av ditt ärende. Serienummer ska anges om möjligt.
  8. Klicka på ”Gå vidare”
  9. Välj önskad returadress.
  10. Klicka på ”Skicka returanmälan”.
  11. Du kommer att få information tillsänt dig via mail hur du går vidare med din retur. Om returen godkänds utan att du behöver skicka in produkten kommer du att få en kreditfaktura direkt till den mailadress du angett för faktura.


Om din returanmälan blir godkänd kommer du att erhålla ett e-mail innehållande tillvägagångssättet som följer eller begäran om komplettering. Returnera aldrig en produkt utan ett giltigt returnummer.
Konstateras din produkt som defekt enligt fabriksgarantin (inom garantitiden) så försöker vi i första hand reparera produkten. Om det inte går att reparera produkten ersätter vi dig med en ny eller likvärdig produkt. Har du egna önskemål så kan du skriva ner dessa i felbeskrivningen så tar vi hänsyn till dem i den mån vi kan.
Om vi inte hittar något fel på produkten i enlighet med din felbeskrivning kan du bli belastad en testavgift på 250:- inkl. moms samt returfrakt.