Samsung

TV/SKÄRM

Garantiärende direkt mot servicepartner

Upprätta ditt serviceärende direkt genom serviceformuläret nedan.

Infocare felanmälningsportal

  • För snabbast möjliga servicetid ber vi dig att registrera din service direkt hos vår samarbetspartner InfoCare.
  • Inom 1-3 vardagar får du en förbetald frakthandling så att du kan returnera produkten fraktfritt till InfoCare.
  • Produkten skickas direkt till verkstad utan mellanhänder.
  • Viktigt! Kom ihåg att bifoga kvittokopia och emballera produkten väl så att den klarar postens transport. Transportskador som uppstår pga bristfällig emballering täcks inte av garanti.


Samsung erbjuder även hemservice på tv-apparater som är större än 37 tum. En felanmälan kan göras direkt mot
Samsungservice

LAPTOP

Garantiärende direkt mot servicepartner

Upprätta ditt serviceärende direkt genom serviceformuläret nedan.

Infocare felanmälningsportal

  • För snabbast möjliga servicetid ber vi dig att registrera din service direkt hos vår samarbetspartner InfoCare.
  • Inom 1-3 vardagar får du en förbetald frakthandling så att du kan returnera produkten fraktfritt till InfoCare.
  • Produkten skickas direkt till verkstad utan mellanhänder.
  • Viktigt! Kom ihåg att bifoga kvittokopia och emballera produkten väl så att den klarar postens transport. Transportskador som uppstår pga bristfällig emballering täcks inte av garanti.


GALAXY TAB

Upprätta ditt serviceärende direkt genom serviceformuläret nedan.

Nordic Mobile Care AB felanmälningsportal

  • För snabbast möjliga servicetid ber vi dig att registrera din service direkt hos vår samarbetspartner Nordic Mobile Care AB.
  • Du får direkt en förbetald frakthandling för att returnera produkten fraktfritt till Nordic Mobile Care AB.
  • Produkten skickas direkt till verkstad utan mellanhänder.
  • Viktigt! Emballera produkten väl så att den klarar postens transport. Transportskador som uppstår pga bristfällig emballering täcks inte av garanti eller reklamationsrätt.


MOBILTELEFON

Upprätta ditt serviceärende direkt genom serviceformuläret nedan.

Nordic Mobile Care AB felanmälningsportal

  • För snabbast möjliga servicetid ber vi dig att registrera din service direkt hos vår samarbetspartner Nordic Mobile Care AB.
  • Du får direkt en förbetald frakthandling för att returnera produkten fraktfritt till Nordic Mobile Care AB.
  • Produkten skickas direkt till verkstad utan mellanhänder.
  • Viktigt! Emballera produkten väl så att den klarar postens transport. Transportskador som uppstår pga bristfällig emballering täcks inte av garanti eller reklamationsrätt.


HI-FI

Garantiärende direkt mot servicepartner

Upprätta ditt serviceärende direkt genom serviceformuläret nedan.

Infocare felanmälningsportal

  • För snabbast möjliga servicetid ber vi dig att registrera din service direkt hos vår samarbetspartner InfoCare.
  • Inom 1-3 vardagar får du en förbetald frakthandling så att du kan returnera produkten fraktfritt till InfoCare.
  • Produkten skickas direkt till verkstad utan mellanhänder.
  • Viktigt! Kom ihåg att bifoga kvittokopia och emballera produkten väl så att den klarar postens transport. Transportskador som uppstår pga bristfällig emballering täcks inte av garanti.


KAMERA

Garantiärende direkt mot servicepartner

Registrera garantiärende

Fyll i uppgifterna samt mailadress så kommer kameraservice återkomma med fraktsedel och instruktioner om hur man skickar in varan.


VIDEOKAMERA

Garantiärende direkt mot servicepartner

Upprätta ditt serviceärende direkt genom serviceformuläret nedan.

Infocare felanmälningsportal

  • För snabbast möjliga servicetid ber vi dig att registrera din service direkt hos vår samarbetspartner InfoCare.
  • Inom 1-3 vardagar får du en förbetald frakthandling så att du kan returnera produkten fraktfritt till InfoCare.
  • Produkten skickas direkt till verkstad utan mellanhänder.
  • Viktigt! Kom ihåg att bifoga kvittokopia och emballera produkten väl så att den klarar postens transport. Transportskador som uppstår pga bristfällig emballering täcks inte av garanti.


PROJEKTOR

Garantiärende direkt mot servicepartner

Upprätta ditt serviceärende direkt genom serviceformuläret nedan.

Infocare felanmälningsportal

  • För snabbast möjliga servicetid ber vi dig att registrera din service direkt hos vår samarbetspartner InfoCare.
  • Inom 1-3 vardagar får du en förbetald frakthandling så att du kan returnera produkten fraktfritt till InfoCare.
  • Produkten skickas direkt till verkstad utan mellanhänder.
  • Viktigt! Kom ihåg att bifoga kvittokopia och emballera produkten väl så att den klarar postens transport. Transportskador som uppstår pga bristfällig emballering täcks inte av garanti.


SKRIVARE

Garantiärende direkt mot servicepartner

Upprätta ditt serviceärende direkt genom serviceformuläret nedan.

Infocare felanmälningsportal

  • För snabbast möjliga servicetid ber vi dig att registrera din service direkt hos vår samarbetspartner InfoCare.
  • Inom 1-3 vardagar får du en förbetald frakthandling så att du kan returnera produkten fraktfritt till InfoCare.
  • Produkten skickas direkt till verkstad utan mellanhänder.
  • Viktigt! Kom ihåg att bifoga kvittokopia och emballera produkten väl så att den klarar postens transport. Transportskador som uppstår pga bristfällig emballering täcks inte av garanti.